九月一,開學日
我覺得自已痴痴地線,因為睇分班第一樣野係諗班籃點打= =
四個又同班都幾開心~
校長篇野宦幾多廢話,感覺上同上年講既係差唔多
等到想訓~~
班主任班導師個MATCH UP都幾好呀~起碼好過上年同4B~~
好多fd~
不過其實成班俾我既感覺係好怪...好怪...
好似咩類型既人都有~
有高既,有矮既
有讀書屈晒機,又有唔係好讀書既
有好肥好大份既...又有細細粒粒既...
有男有女
仲有靚仔xd
好快咁完左
成10人係大中行左勁耐都搵唔到野食-3-
最後去左燒排屋~
跟住又有人話影相,又去左kk屋企點知有人,又話買包書膠,又周圍hea左陣
中間好多人走左~
最後又去左阿sa屋企開賭~(呢排成日去= =)
好好好好好好好玩~
yaya
|