❥CHUNN×`
,★從沒有被人愛惜`

2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


2009-12-01 分類: 未分類

wow`無聊得制 又打返qooza-,-;

今朝閱讀個段時間
ravenna以為我煩緊袋既問題
之後就忍吾住
同我講;

herman 我忍吾住啦`

之後
就同張殷慈講;

其實herman都好想買你個袋你可吾可以講比佢知你個袋係邊到買呀佢吾夠膽問你呀吾該你丫

無停過v_v我亦當場呆了v_v

...

 

 

 

 

 

 

 

ravenna我真係比你玩死啦\口/
我只係乜都諗下 呆坐姐
洗吾洗咁對我-.-
搞到我咩面都無哂
係咁比佢話我淆底=.=凸
今獲真係多得你吾小啦 呀姐/.\
算;
你遲d陪返我買袋
本皇就放過你一馬=]
再有下1次...

 

 

 

 

 

 

 

 

你死比我睇.v.`

 

lunch;choir@@
我今日竟然識左3首歌@o@
但係都係好難聽=_=

最尾一堂 上paths-.-
悶死`
最早一班放;
閃`









我要c0mments呀xdddd

發表時間:2009-12-01 08:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 y0mann 的日誌)


輝 於 2009-12-03 10:10 PM 發表:
朕黎CM 多謝我啦.... 是但買個袋咪得囉 洗乜買咁靚戈D
睇左好耐先明你講咩...總算成功吧 HAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



()sc/-\R 於 2009-12-02 07:54 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sky_xPP 於 2009-12-02 05:41 PM 發表:
帥帥哥xD
送給你的Cm *vv*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



h0shunnv0v 於 2009-12-01 09:26 PM 發表:
cmcm (3`.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



☆Helen☆ 於 2009-12-01 08:37 PM 發表:
ravenna 以為你唔開心姐....
不過真係幾好笑~ haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nkeyjaiii 於 2009-12-01 08:33 PM 發表:
0123456789`
本世紀最正既CM-.-
吾洗多謝!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 囧-.-
你個cm好正-_-
Posted at 2009-12-01 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qaol123zx 於 2009-12-01 08:31 PM 發表:
唔多明你講乜~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其宗其實你吾明都好正常-0-
因為你吾係同我地一班xdd
Posted at 2009-12-01 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smoke_520 於 2009-12-01 08:30 PM 發表:
c0mmenT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0nkeyjaiii 於 2009-12-01 08:29 PM 發表:
fk -.-;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





y0mann
暱稱: `CHUNx)
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客