眨下眼2011年已經過咗1/12 而我d頭髮只不過係冇剪一個月 1/12年 一個月 30日好 31日都好 時間 好難用個合適嘅量度單位計算 今日係我同bb相愛第208日 原本R今日 因為我book左睇牙 加上d年三十,初一,二,三 仲之係有背後意義呀嘅日子 我都9成冇假放 年廿八都放唔到 人人冇假放 黐牙釘兼拉緊d牙 行去診所 就已經感覺好唔同咁 好痛 好酸 好軟
第二日幫鋪 亦都係我最後一日幫鋪喇 知道我去粉嶺只要半個鐘 所以今日都冇早咁多起身 8點3先起身 估唔到去到打8:55 星期日嘅早餐係好旺呀~ 9點開始就收銀 水吧兩條龍一齊拉 有阿娟同俾我感覺似豪哥嘅"張先生" 連埋我都只不過係5個人去砌 我好得閒 就係捕住窗口 一有嘢就收到去前面中檔 咁就係我嘅工作囉 阿娟俾我收6點 嘿嘿 晏晝等到d後生仔番嚟先食得飯 d人各自做嘢冇人幫到你 大鋪唔好做嘅 收6點咩 做到咁上下自己抖下啦~ 咁出力做把鬼咩=.=
新年前最後一日假 唔大掃除唔得 執咗一袋,二袋唔要嘅 但執完都唔見間房大咗=="
今日要去627幫手 7點幾臨8點先起身 勁急換衫去搭車囉 去到車站就有車喇 廿分鐘到上水 十分鐘到粉嶺 半個鐘啫 唔遠嘅 係車錢o徙咗少少 但換嚟明白幫鋪嘅日子唔好過>3<
今日就叫做好d喇 早咗5分鐘番到工 至弊乜都未食呢