今日起身....見到一個sms....原來有人約我食飯
咁我未答應左佢囉....但我又要做功課....so要晚上至去
我的18樓朋友:其實你的朋友口講無事..無野..但我覺得如果佢係無事的...佢就唔會出黎搵你...出黎搵你...即係有野喇...只係佢唔想講....18樓朋友如果你想知就要問喇.....如果唔係機會會走嫁^^