今日又要補課,放學之後諗住去踢波,點知竟然落勁大雨,所以踢唔到,之後梁公公,泓大老,搞笑威去左我屋企玩,諗住叫梁公公幫我dowloon一個軟件,佢好似一定dow到今,咁到最後緊係都dow唔到,唉,之後佢開勁舞過時搞笑威就走左,我同泓大老,梁公公鬥高分,我竟然最高分,不過緊係梁公公讓我,佢地一點走左,我就去左食野,重buy左相機同電話
今日6點幾起左身,因為要去打藍球,點知返到學校竟然落雨,所以我就返學室,到左食飯之前既英文堂,有老師黎睇我地上堂,我地一見有其他老師,唔知點解好靜,之後就係最後午餐(希望食完唔會在下一次午餐死左)^^,之後又要listen講座= =,有一個姓陸既人唔知做咩係我後面嘈住曬,個牙sir講一樣係魚既野係魚,我問某人妳幾時變左條魚,佢就用手一野車落我既臉道,好痛,係道叫某人快d比返d醫藥費我,如果唔係就.......唔敢講妳會點= =