|
|
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
| 九龍仔 |
分類: 未分類 |
暑假都完了. ..
仲有成半功課未搞掂. .
睇黎今日開始要開夜車啦
今朝早胃痛窩,都唔知咩事
沒胃口食晏.
1點鐘去咗九龍仔游水
都唔知九龍仔泳池系邊
一直同個Fd系度搵
搵咗成個鐘.問咗5個人先去到
因為太曬太熱 .出咗勁多汗
到咗泳池好似啱啱遊完水甘- -
見到個4米池有D餚底
沒食野,空肚,驚遊遊下抽緊
點知遊咗2個圈就坐左系度吹水
坐系度比太陽曬咗2個鐘.
宜家成舊碳甘~
翻到屋企又攤咗系度訓著咗
訓到11點..
九龍仔好正, 下次游水都系呢度遊
是愛就得忍耐 不問該不該
|
|