★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
最新文章
I DO not want to be ...
九龍仔
凱慶, 我們的處子戰
你可以睇出幾多 ?
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天


九龍仔 分類: 未分類

暑假都完了. ..

仲有成半功課未搞掂. .

睇黎今日開始要開夜車啦

今朝早胃痛窩,都唔知咩事

沒胃口食晏.

1點鐘去咗九龍仔游水

都唔知九龍仔泳池系邊

一直同個Fd系度搵

搵咗成個鐘.問咗5個人先去到

因為太曬太熱 .出咗勁多汗

到咗泳池好似啱啱遊完水甘- -

見到個4米池有D餚底

沒食野,空肚,驚遊遊下抽緊

點知遊咗2個圈就坐左系度吹水

坐系度比太陽曬咗2個鐘.

宜家成舊碳甘~

翻到屋企又攤咗系度訓著咗

訓到11點..

九龍仔好正, 下次游水都系呢度遊

 

是愛就得忍耐 不問該不該