| «‹ March 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
今日有第一週的好歌推介..  |
分類: 未分類 |
今日,上堂真係好悶啊~!!
英文堂右話咩野..整三文治- -
條條fing右選左3樣合唔黎既材料...
都唔知下次點作好...
佢好似攞左菠蘿,煙肉,粟米- -好似整pizza咁- -
呢d整pizza就好味姐...
但係e+係整三文治wo- -
唔咁想像囉xD" 哈哈~!!
不過都算好嫁啦!!xD" 唔係全水果...
如果全水果..咁咪唔係叫三文治..
係叫做集果包xD""
---------------------------------------------------
第一週__好歌推介~~~~~!!
梁詠琪 - 禮物
作曲: 梁詠琪
填詞: 梁詠琪
編曲: Johnny Yim
監製: 金培達/陳少琪
女人都渴望歸屬
可是熱情怎樣保持溫度
眼淚是快樂的附屬
卻又讓我馴服
終於一天看清楚
能夠愛過痛過也算幸福
這一路的旅途風光明媚
還是絕路 都是昨天笑忘書
每個人都有一份禮物 就是為另外一個人付出
沒經歷過揮之不去的痛苦 不懂珍惜手中的禮物
每個熟悉的哀樂喜怒 藏在心裡最溫暖的深處
王子公主誰能逃得過痛苦 能夠勇敢愛下去是最好的禮物
終於一天看清楚
能夠愛過痛過也算幸福
這一路的旅途風光明媚
還是絕路 都是昨天笑忘書
每個人都有一份禮物 就是為另外一個人付出
沒經歷過揮之不去的痛苦 不懂珍惜手中的禮物
每個熟悉的哀樂喜怒 藏在心裡最溫暖的深處
王子公主誰能逃得過痛苦 能夠勇敢愛下去是最好的禮物
每個熟悉的哀樂喜怒 藏在心裡最溫暖的深處
王子公主誰能逃得過痛苦 能夠勇敢愛下去是最好的禮物
今天我已經領悟 今天就是禮物
-----------------------------------------------
今日既好歌推介完啦!!
掰掰~
|
| 發表時間:2009-05-04 10:32 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
今次排球比賽敗了><"  |
分類: 未分類 |
今日排球比賽敗左><!!
對方狂Back波囉..
搞到我同D隊員同隊長都好難接到果d波囉..
最衰P.E黃唔比我地Back波囉...
佢話:E+未係時候,下年先Back..
下年就會練到大力之類既野..
仲有呀...
今日敗左仲未夠..仲見到對方果隊係度細細聲咁講我地..
念起呢樣就好火\__/
不過敗左唔緊要!!下次努力最重要 ~!!
各位隊員隊長都要加油啊^^~!! |
| 發表時間:2009-04-26 08:00 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 24 日 星期五  |
2009-04-24  |
分類: 未分類 |
星期4果日我覺得好唔開心..因為係有屎意來都無A班集體偷書展D野..
意我地1A班破左記錄..有10個同學偷野..
唔係偷書意係偷果幾枝筆- - (我知道都o了咀)
我本來意為1A班每一個學生都係好有紀律..
但係可能我諗錯左..
右可能佢地一時貪心意埋沒左良心...
一時諗唔通,先會偷野...
呢樣唔係我想講...我想講ge係...
當呢件事發生左既第2日..姐係今日..
老師現在對我地好嚴格...
我勁唔鍾意><"
星期日打排球比賽....
心情勁緊張><"
|
| 發表時間:2009-04-24 10:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
2009-04-10  |
分類: 未分類 |
都好耐無寫qooza啦~!所以今日寫番..
強強退左休勁唔開心=[
一念起強強退休我就會念起[[鹽]]富校~!!!
哎呀!!!勁唔想上[[鹽]]富校堂囉\__/
因為[[鹽]]富校勁煩囉!!都唔知咩是- -""
講道理講到2個幾鍾都有之...
浪費d時間\__/
做唔唒d功課係咪為你是問先!!
討厭!!!討厭!!!討厭!!!!!!!!!....
勁憎佢..
唔講呢樣啦!!!
強強....
一日為師鍾身為師!!!=]
永不忘你`
4月13號生日啦!!勁開心^^
唔知屋企人會點同我過生日呢!!
我估一定會好開心嫁啦 !!^^
|
| 發表時間:2009-04-10 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
\  |
分類: 未分類 |
今日8點起左身..
著左運動服之後...落左去買早餐..d早餐好好味呀^~^!!
一邊食野一邊番學校...
經過小學果條路..duck然係腦海中諗起..
小學不同的回憶..
我們一起玩...
我們一起笑..
一起學習..
有一點點掛住小學的同學和老師/333\
哪些開心的回憶..我現在還記得一清2楚..
還記得宿營哪時..這是我最開心的日子..
我們玩壁球..
我們玩球機..
我們同仿..
雖然有時不太喜歡和你玩(粱嘉雯)
但哪些日子裹..我十分開心..
吳美怡..我沒寫錯你的怡字吧- -因為我小學時常常寫錯這個[儀]字..
你的姓格和我一樣十分靜..
但識耐了你..
了解了你...
材知道你常說(誰..喜歡誰.等等)
還記得鍾超x嗎?_?
哈哈~
小學的朋友小學時..培我傾計..給我快樂^^
謝你們..
我4月19日要排球比賽了..你們會睇我比賽嗎=]
留cm`子呀X]`

|
| 發表時間:2009-03-28 10:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|