今日一訓就訓到12點x啦,,,好激氣地,,,
我起身抴收音機啦,,,,唔見左,,,我xXyz佢呀,,,
第2次係咁啦,,,計計下,,加埋之前啦,,,有3次冇聽啦,,,
我本來今日出街架,,
but,,,個xxx唔比,,,激鬼氣lo,\,,更年期咩,,咩年代丫,,,
想出街架我,,,,爆無奈的推左....好激氣架,!!!!
之後啦,,,sis要dolw野喎,,,,又冇人用喎.,,..
就比左我地聽歌啦...嘩haha!!!
一粒鐘多幾分鐘,,,,聽左好多之前冇嘜點聽過既歌啦~
哈哈.,,.有幾首又真有幾耐歷史架啦....
訓住黎聽,,,又真係幾好feel,,,
係屋企悶爆,,,,唔識改正,,msn壊x左...
好激氣again
y我用qooza唔用xanga?
bc,,我見到順人打埋咋,,ka,,,
我懶~
|