|
|
|
|
分類;未分類 |
♥10.11.08
-尋找一種簡簡單單的愛
-不貪心我卻等得太耐
-愛逃避我全是意外又靜待未來
-如果找到簡簡單單的愛
-可沖走世界許多障礙
-在尋覓愛期待有權被熱烈厚待
-當我疲憊了想要些戀愛
-不需要太多滿足
-不需要太多怎麽得我寂寞就太多
-溫geog中.
-病到就死haha-v-冇人關心下我既?!
-睇到傻瓜吉msn 寫既野.
-係指我嗎?! . .
-天氣開始凍.頸巾要快d盡工完成-0-
-織得差.刀要照收哇^0^
|
|
`出爐時間;2008-11-10 05:18 PM
|
|
|
囡囡` 你同佢好番.3.`?! 好番與不好番刀不要不開沁哩<3`
|
網主回覆
我刀想同佢好番`我什麼刀只係1廂情願`/_\
吉佢話過想要我條頸巾`而我只係1心想織好佢而已`/_\
就算結果係點刀好. . .我刀只係默默係背後付出^_^;
. . .我5想佢因為我而5開心` Posted at 2008-11-12 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|