| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 係學校過佐無聊既半日 |
今日要去禮堂,,,聽咩演奏會,,,第一節悶到抽根
台上d人係咁吹,,,都唔知佢地吹乜
佢有佢吹,,,我地有我地係下面打=.="
第二節都話好dd
有人黎唱返d,,,稍為好聽小小既歌=.="
我鐘意個肥佬,,,,打得勁正,,,
節奏勁正>"<
放學,,,,同奶華一齊去人地屋企,,,,
途中發現奶華d野A"A......
大家都係好想知
|
| 刊登時間︰2006-07-10 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 所謂既運動日 |
今朝8點幾出門口,,,去到兆康超多人,,,,等佐幾架車
最後都係要同人逼=.="
係體育館門口見到奶華同埋何浩東,,,又會咁岩-.-"
入到去,,d人一早到晒@"@
9點幾話咩去打习习毛球,,,得1個場,,10幾條友都唔知打咩
咁咪唔打囉,,去佐睇波,,,
睇到10點,,同陳偉忠去打壁球,,開頭都唔識打,,俾人屈機=.=
後尾識識地咁啦,,,,打落先知好玩,,,勁正
最衰壁球個波彈都唔彈下,,有時好難打....
後尾返去果邊同琳琳,,yanki打习习毛球,,,
嘩,,,屎到啊,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,話緊自己=.="
今日又整親隻腳,,,無啦啦痛,,,一痛就行唔到,,真係p佢個k
12點幾,,,熱到阿媽都唔認得,,,同人搭的返屋企 |
| 刊登時間︰2006-07-07 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 2006-07-06 |
今日d活動又係悶到嘔屎,,,,
係間學校度走黎走去,,貪好玩咩,熱到抽根,,
最正都係4個男仔入佐女廁參觀啊wakaka@"@
宜家先知女廁有咁多個垃圾桶=.="
跟住有個咩性教育講座,,,,
勁悶喎,,又熱=.="
我手提:60798355
|
| 刊登時間︰2006-07-06 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| 嘗試到失望,輸的滋味 |
今日係1c班同1d班既足球比賽....未踢之前一直都好輕鬆,,都幾有信心會贏....
到佐開波既時候,,仲未感受會輸既感覺,,,
直至第一球防守失誤,,俾人入佐,,仲未知道係咩感覺
到佐第二球,,俾人入佐後,,開始感到有點緊張啦
第,,,,三球俾人入既時候,,我感到傍惶失落,,都係要比賽
完上半賽前,,,同鄭昆安搶波,,俾佢踢到小腿,,當時好痛
文澤生係度話我係度插水,,,果一刻真係好想沖過去打佢\./
上半場完場,,3:0落後,,同阿sir傾完之後,,我忍唔住喊佐出黎,,
當時我都唔知點解會喊,,驚輸?痛?惱?我都唔知
下半場,,鄭進受傷,,換佐個籠出黎,,
張翖入佐第一球,,,果陣開始感到追平係有希望
佢入埋第二球,,好開心,,更希望佢可以入埋第三球
當1d入佐我地第四球,,我地從未放棄過
不斷進攻,,只要未完場仲有希望,,
但去到時間冇多既時候,,,只係希望可以入多球,,唔好輸咁多
球證吹雞完場既刻,好難受.....
當我地檢討既時候,,潘潘都眼濕濕,,我都喊佐出黎..
到佐最後連平時笑哈哈既聰聰都忍唔住,,喊佐出黎,,
我自問呢場比賽,,我唔係踢得差,,當然唔係踢得最好果個啦
但阿sir話我係崇真鐵閘,,我就唔知我馮咩配得起呢個名..
輸波係事實,,點都要接受,,只好無奈地離開啦
返到屋企,,諗返又喊佐出黎,,都唔知點解 |
| 刊登時間︰2006-07-05 06:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 對分既一日 |
今日返學校對科學,人文,數學,英文...........
琴晚訓唔到,,,,,,好想快d對卷,,,,訓唔到跟阿媽去百佳買野
去到百佳,,,去俾錢果陣時,,見到miss黃同伍國權d人係度=0="
我淆到走佬=.="好彩miss見唔到我姐
今日對科學有75分,,,,,,,都唔錯啦^^
數學吳sir講一大輪廢話,,,先派-.-"都唔知點解=.=小學到中一都係咁
數學要到最後一次考試先高分d=.="今次有80分,,比起上2次高佐十幾分,,
人文有56分,,,合格都好嫁啦=0="
英文先慘啊,,,,冇眼睇
GE:49
oral:62.5(最高果樣=.=")
D&L:49
COMP:39......O咀=.="
英文我天生缺乏,,可憐的我
聽日中文都唔知點啦/.\"
希望考得好>"<V
|
| 刊登時間︰2006-06-28 06:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|