yEUNGk92
暱稱: 陽
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
好多冇打日記啦
動畫節
陽咩之回歸= o=
今日家長日,,,
2006-07-13
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


係學校過佐無聊既半日

今日要去禮堂,,,聽咩演奏會,,,第一節悶到抽根

台上d人係咁吹,,,都唔知佢地吹乜

佢有佢吹,,,我地有我地係下面打=.="

第二節都話好dd

有人黎唱返d,,,稍為好聽小小既歌=.="

我鐘意個肥佬,,,,打得勁正,,,

節奏勁正>"<

放學,,,,同奶華一齊去人地屋企,,,,

途中發現奶華d野A"A......

大家都係好想知

刊登時間︰2006-07-10 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


所謂既運動日

今朝8點幾出門口,,,去到兆康超多人,,,,等佐幾架車

最後都係要同人逼=.="

係體育館門口見到奶華同埋何浩東,,,又會咁岩-.-"

入到去,,d人一早到晒@"@

9點幾話咩去打习习毛球,,,得1個場,,10幾條友都唔知打咩

咁咪唔打囉,,去佐睇波,,,

睇到10點,,同陳偉忠去打壁球,,開頭都唔識打,,俾人屈機=.=

後尾識識地咁啦,,,,打落先知好玩,,,勁正

最衰壁球個波彈都唔彈下,,有時好難打....

後尾返去果邊同琳琳,,yanki打习习毛球,,,

嘩,,,屎到啊,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,話緊自己=.="

今日又整親隻腳,,,無啦啦痛,,,一痛就行唔到,,真係p佢個k

12點幾,,,熱到阿媽都唔認得,,,同人搭的返屋企

刊登時間︰2006-07-07 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


2006-07-06

今日d活動又係悶到嘔屎,,,,

係間學校度走黎走去,,貪好玩咩,熱到抽根,,

最正都係4個男仔入佐女廁參觀啊wakaka@"@

宜家先知女廁有咁多個垃圾桶=.="

跟住有個咩性教育講座,,,,

勁悶喎,,又熱=.="

我手提:60798355

 

刊登時間︰2006-07-06 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


嘗試到失望,輸的滋味

今日係1c班同1d班既足球比賽....未踢之前一直都好輕鬆,,都幾有信心會贏....

到佐開波既時候,,仲未感受會輸既感覺,,,

直至第一球防守失誤,,俾人入佐,,仲未知道係咩感覺

到佐第二球,,俾人入佐後,,開始感到有點緊張啦

第,,,,三球俾人入既時候,,我感到傍惶失落,,都係要比賽

完上半賽前,,,同鄭昆安搶波,,俾佢踢到小腿,,當時好痛

文澤生係度話我係度插水,,,果一刻真係好想沖過去打佢\./

上半場完場,,3:0落後,,同阿sir傾完之後,,我忍唔住喊佐出黎,,

當時我都唔知點解會喊,,驚輸?痛?惱?我都唔知

下半場,,鄭進受傷,,換佐個籠出黎,,

張翖入佐第一球,,,果陣開始感到追平係有希望

佢入埋第二球,,好開心,,更希望佢可以入埋第三球

當1d入佐我地第四球,,我地從未放棄過

不斷進攻,,只要未完場仲有希望,,

但去到時間冇多既時候,,,只係希望可以入多球,,唔好輸咁多

球證吹雞完場既刻,好難受.....

當我地檢討既時候,,潘潘都眼濕濕,,我都喊佐出黎..

到佐最後連平時笑哈哈既聰聰都忍唔住,,喊佐出黎,,

我自問呢場比賽,,我唔係踢得差,,當然唔係踢得最好果個啦

但阿sir話我係崇真鐵閘,,我就唔知我馮咩配得起呢個名..

輸波係事實,,點都要接受,,只好無奈地離開啦

返到屋企,,諗返又喊佐出黎,,都唔知點解

刊登時間︰2006-07-05 06:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


對分既一日

今日返學校對科學,人文,數學,英文...........

琴晚訓唔到,,,,,,好想快d對卷,,,,訓唔到跟阿媽去百佳買野

去到百佳,,,去俾錢果陣時,,見到miss黃同伍國權d人係度=0="

我淆到走佬=.="好彩miss見唔到我姐

今日對科學有75分,,,,,,,都唔錯啦^^

數學吳sir講一大輪廢話,,,先派-.-"都唔知點解=.=小學到中一都係咁

數學要到最後一次考試先高分d=.="今次有80分,,比起上2次高佐十幾分,,

人文有56分,,,合格都好嫁啦=0="

英文先慘啊,,,,冇眼睇

GE:49

oral:62.5(最高果樣=.=")

D&L:49  

COMP:39......O咀=.="

英文我天生缺乏,,可憐的我

聽日中文都唔知點啦/.\"

希望考得好>"<V

 

刊登時間︰2006-06-28 06:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]