早上起左身..
之後拎左支果粒橙返學=﹏=
返到去
已經見到甘仔同陳加盛
問佢地有咩功課
之後發現自己未做中文=﹏=
第一堂係地理
派卷果陣=﹏=..
阮仔同king sir 輸賭邊個輸左..50支珍寶珠=﹏=
點知..
king sir 20分..
丫哈哈..
阮仔輸緊
之後真係咁=﹏=
阮仔18分..
之後話..
嗱!1支珍寶珠咋=﹏=
之後我地係咁講
50支
50支
50支!
到派卷比我
我都20分=﹏=
真係估唔到=﹏=
第2堂係..
數學=﹏=
測驗//
搞鬼錯
題題都可以
淨係寫答案..
但係又唔得=﹏=
煩到咩咁
之後經公
話說話..
測驗..
其實係工作紙..
阿sir搞d gag真係=﹏=
睇到果天係綠色
出到去..
wow..大雨到..
我又好想衝過去啦
第3堂係設計
發現上堂無派到工作紙
成堂無野做=﹏=
一開始教
清天白日x紅旗
之後..
小寶神功(係米好想知咩黎=﹏=?
最後講64事件
講完之後=﹏=..
睇影片//
機器人.
好悶..
訓左=﹏=
打鐘就即刻落去
雨停左=﹏=
之後食飯
最尾係英文堂
派被動式既卷
估唔到自己合格@.@
30/47..
哈哈=﹏=.
老師話得17果合格
估唔到我係其中果17個=﹏=
唔知點解..
阿sir教得好耐=﹏=
借左半個反思堂..
放學..
我仲以為去林子然屋企
點知去電腦室
=﹏=
算..去到都無野做既
不過都有成個鐘
到左4:57分..
被人趕左出黎=﹏=
去到2樓果陣仲諗住等埋阿紅
不過最後都無等..
之後就行到輕鐵果到
29碧話金色頭髮果個係xiaoyao丫媽@.@
真係估唔到=﹏=
之後就慢慢行到返屋企=﹏=
|