| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
| 吞食之回憶 |
分類: 回憶 |
吞食天地
一隻古老的遊戲
不過并唔係我第一隻玩既game
初頭
見到網上面好多人都講緊
吞食免費版..
咁我就無聊得濟玩下
應該說它是為我開黎玩下啦
入左ser5
然而
玩落..
難升到爆..
之後見到果..
幾乎同名既人..
係世頻到講野
我都嚇左一下
我叫"永恆的風"
佢叫"永恆的火"
之後佢招家人..
我就係第3個做左佢細路既人
之前都招左阿媽到阿爸
阿媽叫"女強人"大專生來的
阿爸叫"再世諸葛"現實中身份不明
之後我地一齊入左當時十分人才濟濟的"迷失領域"
開始認識左好多好多人=﹏=
"雞蛋仔""蛋黃"等等
仲記得佢地好好人
送好多寵比我
人地仲以為我係分身黎tim
然後=﹏=
阿媽終於夠條件同阿爸結婚
成為...當時全ser第一對新人
當時影左幾十幅圖片
可惜年代久遠
唔見哂
然後我都係慢慢升lv..
慢到=﹏=
阿爸5XLV果陣我都係11lv
算啦..唔理
講下"迷失領域"的衰落吧
當時既"迷失領域"真係大公會一個
但係唔知點解..會長長期唔on
人流開始走哂
呢個就係衰落既原因..
嘻嘻..
不過我既家族都係呢個公會一直落去...
最後..
我阿哥講呢..
我要阿爸自己開公會
當時阿爸既lv基本上係全ser數一數二
但係阿爸唔肯
然後我同阿媽都想佢開
但係阿爸都唔肯=﹏=
咁我之後就無玩..
(其實係當時有隻新game玩.....)
最近(都成年幾前...)我又玩開黎玩下..
阿爸已經無玩=﹏=..
阿媽仲有
阿哥..都無玩了
阿媽想同阿爸離婚...
可惜..無錢喎=﹏=
玩左一陣又無玩啦=.=
好啦
完畢
|
|