話說呢..
呢篇野係綵排音樂果陣時諗出來的@@
而且呢篇野係比king sir迫我寫出來的
------------------------------------------------我是可愛的分隔線------------------------------------------
"點解!點解會咁........"某男孩哭著說道
"喂"
"喂"
"喂"
某種聲音突然散落在男孩身邊。
"喂"
"你真係想改變現在?"
"我....."男孩
"你係邊個....點解點解...你會知道我諗緊d咩?"男孩
"你看一看你身邊"
"你...點解見唔到你"男孩
"其實我只不過是你的心"
"什麼?別說笑。"男孩
"你不信,也可無可厚非的...算了吧...就當我是天使就好了"
"唔唔,你真的想改變現在?回到那件事發生之前?"
"我...好想...但...無可能.."男孩仍然哭著
"這個世上,只要你想去做,并沒有不可能的事"
"真係可以?"男孩
"好吧...我幫你..請你閉著眼睛。"
男孩閉上了眼睛
他身邊出現了一道閃光------
"這裡是?"男孩問道
------------------------唔想作住...@.@--------------
|