年月日
yahjj
暱稱: none
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人大了,就難以幼稚?...
about top-up degree(...
DSE出路路線
追逐繁星的孩子
穿越時空,循環的愛情?
文章分類
全部 (79)
日誌 (10)
文章 (4)
回憶 (4)
宣傳 (7)
音樂 (8)
新海誠 (7)
未分類 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
網站連結
WebGameZone 網遊地帶
天使之夢
百度
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 21 日  星期五   晴天


@@ 分類: 未分類

尋日就大匯演...

D,E班真係好gay-.-"

其他都係咁啦-..-

總覺得A班係最差囉@@

-------------------------------------------神奇分隔線------------------------------------

"這裡是?"男孩問道

"點解呢到咁熟口面既...喔..呢到米我屋企囉..

我岩岩發夢?"

"仔,仲訓喔?就快遲到啦"

"今日去見工仲遲到,人地有咩可能請你喔!"男孩的媽咪說道

"米咁煩啦,我見工又唔你見工,我做野又唔係你做野!

我自己識do嫁啦,洗你擔心咩!"男孩

"好啦好啦,自己識do就快d去見工"男孩的媽咪

男孩立即穿好衣服,便立即衝出去見工

男孩出門口的時候..

心想:"嗯.....點解咁似曾相識既...

一定係自己錯覺啦"

於是男孩便飛奔去見工的公司...

---------時間關係...又唔作住----------






訪客留言 (返回 yahjj 的日誌)


ansonleihk00 於 2010-05-21 01:11 PM 發表:
係a__a'我地差過人地={
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]