| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
|
2009/1/18
今日9點幾就比牙媽嘈醒左
牙媽今日放假
之後幫佢汁野
今日大掃除
天氣好熱牙今日
到左2點鐘
換3出街跳舞
牙瞳今日冇黎
佢要去佢牙婆個度食團圓飯
得c虎教我地跳breaking
今日教哂d舞啦
d地板動作有d難牙
跳完之後
條腰冇甘痛啦
琴日痛到連污底都唔得牙
我發覺尼排好多病痛牙
之前感冒跟住肩膀,
尼次就係條腰
唉...太多病痛啦
下次都唔知有咩牙
聽日考最後一科啦
物理牙
加油牙!!!
間婷就走了
好不捨不得你喎!!
TO:細細
我都唔知有咩同你講啦!
尼排唔打比我,只係我打比你
發覺我地之間有d距離牙!
點算好牙???
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
2009/1/17
琴晚去左跳舞
教左好多step牙
番到天水圍輕鐵站
打比baby
同佢傾電話
傾到我番到屋企
之後沖涼,整下野
聽新香蕉俱樂部電台
哈哈...好搞笑牙
琴日講帶男/女朋友番屋企
見家長
1點幾先訓
訓到11點起身
但8點幾個陣
個fd打黎問我d野
大老甘早打黎做咩牙
傾左1分鐘左右
就訓左啦
下就整好我間房佢
我間房好亂同好多塵牙
整左成個下就牙
仲要洗野同抹窗
好污穢牙
好辛苦...
之後牙哥話要食糖水
跟住我煮左我自創既糖水出黎
好采都好好味姐
TO:baby細
好多謝你牙
陪我傾電話>3<
我今日真係好開心牙
我地好耐冇傾電話啦!
就黎新年啦
大家都要番大陸
25號係我地一齊3個月啦
我個日已經番左去過新年啦!
所以我個日慶祝唔到啦! |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 134 | »
|