自閉了幾天
i am be back ;
在此簡打前天的日記
07 /02
初一 xDDD
一大早被媽叫醒
弓喜髮菜 , 利是逗來 :P
好HAPI 喔
等姑姐等到我KAI .. -W-
好多$ $
YOYO
同 姐 & 表姐 係到睇黑澀會.
笑柒我..呵呵呵呵
我好記得我係4 :15食飯..
早到乜咁..
無奈 ..
&!%@$##^$())$^&%^* 之後係 無聊野..
佢地係5點N走左
之後去左山景..
謝奕婷個到..
佢呀哥好好笑 呵呵呵
呀媽係吹水
我地係到打NDS
9點半閃人
樓下有好多臭豆腐 YOYO
但無買.. (裝笑喂)
係屋企..
家姐無LALA叫我..
佢SEE 到張利是係 $500!?
有無可能呀..
你睇錯呀?
攞出黎C下..
真係500 !
HIGH 到..
我個WESTWOOD 有望LA
懶LA..
下次補花市LA ..
新年快樂
|