好慘牙
冇天理嫁
今日一朝早就去機場
去台灣
點知去唔成
因為要簽證 T.T
一埸歡喜一埸空
又要反返屋企
冇天理ar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
le 幾日爸同媽吵
同埋唔得閒
又冇得出街玩
9到我冇晒心情打blog
佢地吵
我都唔係好想理
le d係佢地ge個人問題
真係煩
佢地都唔知做咩
你地吵
又關我咩事ar
打電話比你
又唔聽人電話
同你講野
又唔理人
喂
9清楚d好wo
係你地吵
唔係我同你吵ar
唉
真係.....
悶