°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ;
琴日出左去沙田 @∪@ll
為左交安
冇得去周個個野度
慘慘 ><''
下次唔知去唔去得呢 ?!
°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ;
係沙田間中學考完之後
唔知點出返去市中心
勁白痴 —∪—v
跟住同紙巾同其他人行下行下
去左個沙角廣場
曾。劉。又唔知點解唔跟大隊
自己走左去
行行下落大雨 — — ''
跟著搭巴士去新城市廣場
點知D男仔衝左上車先
我同紙巾佢地又衝唔到上車
So
D 男仔走先 — —
去到新城市
見到好多靚仔 ><""
哇卡卡
有D人話要去MK
就走左
我同紙巾同李
就係新城市度行
去左M記
行行下又見到
曾佢地
佢地見到我地就走左去
唔理我
—?—
°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ;
落大大大大雨
去左紙巾家
玩玩
6點幾就走左
去搭小巴
去到青衣城
再搭巴士
返到家
7點左右
好彩冇比人鬧
°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ;
前幾日去左黃家家
同周一齊去
玩牙玩牙
係咁搞周D頭髮 —∪—
同佢塊面
重搞埋我隻手
— 。。—
勁痛
返到家比人 X
前日又唔小心整爆左個水泡
流左D黃色既野出黎
痛
唔知會唔會有疤呢 ??!
°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥°+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ; ♥ °+* ;
|