Yami之小日記
yamitam0118
暱稱: ~Be Happy Everyday~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-02-04
2013-08-15
2013-07-24
2013-07-17
2011-12-04
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 25 日  星期六   晴天


聖誕快樂!!! 分類: 未分類

終於到咗聖誕節,

雖然呢個預咗冇得玩,

日日係屋企對住本書......悶......

又係一個人孤伶伶過聖誕,

不過為咗要考好今次試,

點都要係咁溫書......溫書.......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

係今次聖誕中,

唔單止要溫書,

而且仲唔開心緊個件事(可參閱之前個日誌,我改咗D野),

不過點都好,

我唔會去比呢件影響我嘅心情去溫書!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

講到呢一度,

我都講咗唔少野,

係時候又要溫書la......

最後,

我希望大家有一個開心嘅聖誕,

開心還開心,

都要努力溫書,

考好今次嘅試!!!

Merry Christmas!! &  努力溫書,考到好成績!!!



2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:失望的英文,全部細寫 )


2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


終於抽到時間打啦!!! 分類: 未分類

好耐冇打blog啦!!!

今日本來約咗超多人去練跑,

但係.......

有好人都冇嚟,

唔單止咁黑,

最黑就係去咗鄧肇堅又比人book咗,

兆麟運動場又係咁......

不過我、Coey、Sky同呀So都跑咗一轉,

跟住諗住去友愛體育館,

點知佢話1點先開(超無奈)......

跟住就去咗屯門游泳池,

主要就係hea~~

不過我地睇嘛Jeffrey比賽男丙4X50接力賽先,

佢負責第1棒,

開頭都仲好快,

但係係第2棒開始已經好慢,

雖然佢地輸咗,

不過我諗今次可能係第一次,

一定會有D緊張,

所謂「友誼第一,比賽第二」,

雖然唔知今日入唔入到,

點都好...加油.....



2010 年 9 月 16 日  星期四   晴天


生病的一天... 鬱悶 分類: 未分類

我都好耐冇理到呢個blog啦!!!!

自從入咗a班之後,

我都識咗唔少朋友,

雖然我仍然好掛住係1D嘅生活,

但係我認為點都要識下佢地,

唔知大定而家多唔多功課呢??

今日我地去咗聽一個講座,

雖然係無聊咗D,

但係都好過閱讀.......

不過今日比人叫咗去講野...

呀SO仲叫咗個名(想知問呀SO la),

最慘係今日我仲唔舒服...

聽日仲要睇西遊記,

唉......真係想死呀!!!!!



2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


好唔捨得呀!!!!! 滿足 分類: 未分類

今日派成績表,

總算過得去,

起碼升到F.2,

不過今次都有退步,

冇第一次考試咁好,

不過算la,

今次全級15名,

希望F.2考得更好la!!!!!!!

今次都有好多人入到A班,

好似Berry、呀So、May..........總共有8個,

我勁開心,

因為有咁多1D入到A班,

而且我地係三班中最多人入到A班,

不過點都好,

入到A班又好入唔到又好,

大家升到F.2都要努力讀書,

加油...............................................