|
尋晚我2點幾就訓著左,,,
因為今日要返學校到攞書...
我老豆同我老母都on 9 ge"""
要我10點到schoo個門口到等佢low,,,
傻傻地ge佢地>>>
10點先開始,,
我老母就要我去攞書,,
白痴ge佢地....
我地攞完書後,,,
我就返屋企先,,,,
佢地呀,,,我都唔知佢地去邊low,,,
跟住2點"令"鐘到,,
我表妹打比我:::話好悶...
叫我出去陪佢,,
咁我味出去陪佢囉""
跟住我地2個就去左葵芳到行街街囉,,
我地2個行到冇野行啦..
我地味去睇戲囉,,
佢話睇""死亡筆記""low,,
咁我味同佢一齊睇囉!!!
""死亡筆記""個2個主角都ok令仔low,,
我地睇完戲都6點幾啦!!!
咁我地味跟住去左5樓(九巴公司其中一層)個餐廳,,
我d屋企人(我老母個邊)係個到打麻雀,,
我地d細路又係到開番臺,,,
到左7點"令"8點鐘到,,,
我地就食飯啦!!!
今餐勁多海鮮,,,
超正low,,,
我食完飯就走左啦!!!
返屋企""""
|