| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
巧野!!  |
|
今日我覺得過得爆kai囉!!!!
係我讀書生涯中...
第一次遲到!!!
仲要突登嫁添...
諗住上到班room...
見唔到老苗啦!!
點知...我衰左!!
lunch小息....
同c慧姐玩....
笑到我...有d肚痛...
跟住...世史堂....見社工...
好野...我總魚可能見社工姐姐啦!!!
我聽日之後...爆爆開心!!!
我諗住可以見社工姐姐...
見堂幾嫁嘛...
點知...半堂咋...
下..唔係啊fa...1堂都好呀!!!
而家姐..次次見社工...
都見成堂幾...有一次仲要見成2堂幾wo!!
我都想丫!!
有d唔係咁happy啦!!!
不過算啦!!!
如果下次係中文堂ge話...
我會爆爆爆爆爆開心的!!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-07 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 179 | »
|