|
ya....
今日好kai心呀....
今日同"soso".啊哥.我啊妹(豆釘)一齊出街...
我發覺自己今日超kai囉....
踢拖去行街,,,,
嘩kaka.....
晏"就"出左葵芳堡煙.行街街.
同買去左釘耳.....
係我第1次釘呀~~!!!
"soso"釘耳門,,,
我釘耳珠,,,
開頭...有d淆低.有d驚,,,
嗚嗚~~~
開頭超痛wo....
跟住..啊哥話,,
啊雞哥叫佢去打波wo,,,
環店冇街仔去,,
咁我同我啊妹..
味跟住一齊去囉...
我小,,,
我地去到味夠半笠鐘,,
佢地就話要走,,
我頂,,,,
就黎走...
就味叫佢去啦~~!!
唉.....算!!!
豪比佢"""
到左5點到,,,
我啊妹同我一齊番home,,,
我啊妹今日去左我home,,,
佢係第2位黎我home的,,,,
嘩kaka,,,,
之後到左6點半,,
佢話要走,,,
咁我味送佢落去mtr囉,,,
跟住,,,我地
又堡煙,,,
正呀~~~!!!!
啊媽,,,,
我下個禮拜又要出街~!!!
|