| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |
 | |
| 水曜 |
:一早就要上ms 堂.... 眼神一直放空,, 忘記了今天教了什麼... zz
::eng 堂睇the pianist ,, 又一次証明我對歷史是很有興趣的!! 但係唔小心咁訓左幾個字.... 直到有一幕咩有個阿伯推落街,, 班人大叫,, 就嘈醒左我繼續睇~~~ 還蠻好看滴!! 不過angel 話hitler 的xxx 仲好睇仲cruel.. 搞到我又心思思想dl lai 睇.. 可是,, 電腦的space 有限.. 加上仲有好多劇追緊,,,因此... 考完AL 先luuu ````
:::phy,,, 好似無咩特別,, 連阿sir 都話我地今日個個都好呆滯..=~=" 緊係啦,, 睇完戲再上悶堂,, 心情轉變得咁快,, 係咁上下ga laaa ////
:::: 文化堂,, ms 張今日講書,, 開新篇章.... ""文生的意義... 唔係... 係人生的意義"" o well,, 大家完全笑唔出,, 因為feel 唔到原來ms 搞緊gag``` (^¬^" )
之後講到物理層,,, 唔知邊個講起樂仔條光纖細佬,, 惹來全場大笑 XDDDD
::::: chem 堂,, 又一gag 人="= 兩棲類... 唔係解有兩個老婆wor... 仲話咩而家好多人包二奶,,, 唔係
講緊呢類人... 白痴~才不好笑~
::::RE 堂,,提到家人時~~ kaki 哭了,, 大家都嚇呆了... 不知發生什麼事@@||
::: 放學,,, 大bear 同 晶姐 """ 戰賽""" ((from luie )))) 兩個搞到成個din 婆咁,,, 甩頭甩"計" .. 成何體統!! 搞到ms 發惡要留低我地訓話∼!! ”呵now yeah”罪魁禍首!!!仲要有隻豬瘋死對頭o係呢個時候走入lai,, 平時呢個時候我可以二話不說地沖出課室的說!.\ /.#
[...........................今天真ㄉ好丟臉ㄛ....~"~ 仲要唔知邊位o係我手冊亂紀錄野..... !_! ]
|
| 2005-12-01 12:28 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小野 於 2005-12-01 12:39 AM 發表:
個套係叫《舒特拉的名單》吧 . ... 不是 hitler 呢..
ps. 一看那些字便知是誰紀錄吧 .. 妳這笨蛋 ..
|
網主回覆
咩呀,, 明明angel 係話hitler 的!!!! 我肯定~~聽日問佢!!!!
你咁講一講,,, 那麼難看的字.. 看多兩看便知是你了!!!!!! .\ /.# Posted at 2005-12-01 12:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|