金日冇返學喔 3點幾去左銀線燒食野 XD'' 等埋micky放學之後去左BBQ
個到有傻儀、micky、阿萍、哥屍拉同埋Q嘜 我地去左個到得返我地燒咋 之後夜晚有好多人黎燒
我同micky帶左Q嘜一齊游水呀 不過係淺水到玩 後尾將d沙放係Q嘜個身到 睇見都笑死唷
燒下野食同左佢地一齊捉魚同埋捉蟹 捉左三條魚咋 但蟹就好多呀 嘻嘻,,
我地差唔多燒完見到班鬼佬同鬼妹 佢地都係20幾咋 有位好靚仔呀 不過佢地成班都癲嫁
佢地d炭好怪嫁 圓形嫁 之後班鬼佬係到唔會淋電油定消毒藥水呀 勁臭囉 臭撚死呀
最靚仔個位呀 係到拎滅火筒亂噴喎 佢跑到沙灘到狂噴 都有病既 而為佢靚仔都幾好 但係癲嫁
燒到差唔多8點幾就返左屋企囉 超累呀 早知唔帶Q嘜出黎啦 好麻煩呀
p.s[吾知有冇打錯個英文]
而家先記到係妹豬生日唷 我要補打返 |[*妹豬 生日快樂唷〞...
我成日都冇陪你過生日 真係吾好意思呀 不過我而為妹豬去左佢表姐到添
之後佢打黎要上黎 咁就佢去左我屋企嚕 又講多次吾好意思呀
我明知你生日 你仲上去黎 我又冇乜點理你喎 掛住同哎也老公傾喎 sor丫
而個哎也老公就係成成啦 我唔係同佢行丫 而係玩姐 希望大家唔好吳會啦
初頭哎也老公叫我做"老婆豬"喎 佢話叫個時好核突 係我唔覺得囉 之後佢都吾覺得核突呀
而幾日同哎也老公傾電話真係笑爆我囉 哈哈!! 係真既就係man公啦 >3< |