| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 4 月 23 日 星期六  |
 |
| `'小涼bb 〃” |
★"! LOVE IS MESSAGE

原來係香港有個非官方歌迷會呀 入左都唔錯喎 遲d佢地會黎香港 真係好開心唷 唔知幾時會黎啦
係歌迷會d人都大我3至4年 入左之後佢地會1至2日唱佢地d歌同埋跳佢地既舞 都幾好喎
我冇諗過香港都有歌迷會 個網仲好靚靚添 努力練跳舞唷 最怕跳跳下唔跳呀 應該唔會既

|
刊登時間︰2005-06-06 03:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 4 月 22 日 星期五  |
 |
| . . . 隻狗仔好得意唷 /\/ |
金日丫文同丫盈條仔黎左將軍澳搵我同丫盈 我放左學之後去左丫盈屋企玩 佢隻狗好得意既
狗仔個名叫做b仔呀 我同丫盈跳「Super lover、W.O.L」個時真係勁開心喎
丫文錄左我同丫盈跳舞唷 睇返都唔錯 丫偉仲話佢跳得好搞笑 我就唔覺得呀 我第1次同丫盈跳舞既
感覺真係唔錯 下次在跳過 跳完舞之後同左丫文、丫盈、丫偉打牌 我同丫盈有幾次都輸喎
佢地都唔就我地兩個既 都唔知係咪玩野架 丫文送左份禮物俾我 我會帶住架 |
刊登時間︰2005-06-06 03:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 4 月 20 日 星期三  |
 |
| `δSomehowㄖ˙° |
琴日又話有人想黎整電腦 點知係冇既 但金日終於有人上黎整啦
好快佢就打籃球啦 上次睇完都唔錯 唔知金次會打成點呢 我諗返佢射球真係好好笑唷 你1定要努力打呀
我會支持你架 金日坐係石薄到睇人打籃球 我1直望就見到佢喎 超開心唷
而家大脾勁痛呀 碰1下都勁痛喎 都唔知幾時先會結朝 金晚都唔知係咪去肥熙阿哥個fd 屋企打牌呀 |
刊登時間︰2005-06-06 03:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | »
|