Cursor by www.Soup-Faerie.Com
   G()ODBYE___!\*
  
      
 `.. 我要愛情不需要登對不需得你允許__`'!}
yan1117
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=.=
XD"
10/5*
100問題*
放狗*
文章分類
全部 (403)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
現在時間*
日誌統計
文章總數: 403
留言總數: 600
今日人氣: 1
累積人氣: 14581
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 15 日  星期六   晴天
煲煙..放狗*

金日12點幾老公出黎搵我地 之後1點幾同10子落去搵老公 跟住就行去珈瑩屋企啦

過左陣10子陪珈瑩出去野食 唉.. 係咁俾老公叫食藥 後尾就狂想訓教喎 隻腳勁痛[痛死] 

我又唔想訓教 之後去左玩電腦 玩到4點佢地2個就返左黎啦 5點幾我地就走左嚕 

跟住去左吉之島買野食 我就去左M記買野食 買完就送老公搭MTR 之後同10子坐係樓梯到

坐左陣就返左屋企啦 8點約左SUM同10子放狗 後尾我地去左天橋1路煲煙1路傾計

差唔多9點老公就黎到啦 之後我地坐左陣就去商場買煙 跟住就去左1個地方坐啦

同10子去左德康裹面影相 影完就搵返老公同SUM啦 坐左陣SUM同10子就返左屋企

我同老公坐到達5就走左嚕 之後就送老公搭MTR 返到屋企就打俾老公傾電話

到12點就收左線啦 睇左陣電視就入房訓教嚕 [你唔想就唔好.. 冇為就我啦   記住呀]

 
刊登時間︰2005-10-16 11:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天
放狗,,

2點同呀萍、衰仔、呀琪同埋仆佳1齊傾MSN 仲係4個人傾添 睇到又亂又眼花呀

之後都冇傾啦 3點半同呀萍照舊約係樓下等 跟住搭MTR返學啦 金日約左好多人返學呀

係調景嶺見到馬仔 佢個樣仲係咁得意呀  XD" 我地係藍田見到衰仔 後尾1齊搭去九龍灣啦

我地1到左就見呀琪啦 跟住等埋粉c同埋衰仔dfd就行返學校 行個條死人樓梯超[支力]

呀琪陪我去買水 之後搵返粉c同呀萍啦 金日換左2樓上堂呀 好鬼死無奈囉..

個中史MISS話我講野大聲過佢 佢自己講野仲大聲過我啦 係到屈我 超無奈呀

見到個死人老虎狗都想死呀 明明俾我地鍾意坐邊就坐 而家將我同呀萍坐係唔鍾意既位到

分明唔俾我地同粉c、呀琪1齊坐啦 咁我地小息咪同老虎狗嘈囉 把鬼火呀 仆街*

仲要話返我添 話得你唔岩咩 唔識做班主任就咪做啦 做隻狗好過啦 我同呀萍嬲過頭咪走囉

點知係學校門口唔見佢 打電話問返佢原來仲係學校既 咁我出左黎第1時間搭MTR返坑口啦

諗返同老虎狗嘈都好興呀 夜晚同傻儀、10子去放狗 係樓下見到SUM 順便叫埋佢去

之後放左陣狗就去左百佳買野食 買完就同10子放狗 而佢地2個就返左屋企啦 

10子應成我唔好在喊啦 我都會應成多d理你 放到9點幾就返左屋企啦 跟住同死佬傾電話

傾到12點2就收左線嚕 [死佬.. 你要聽哂我話呀  我話1就1,,冇得話2  愛爆你唷]

 
刊登時間︰2005-10-15 02:46 AM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 13 日  星期四   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
 
刊登時間︰2005-10-14 01:57 AM