2點同呀萍、衰仔、呀琪同埋仆佳1齊傾MSN 仲係4個人傾添 睇到又亂又眼花呀
之後都冇傾啦 3點半同呀萍照舊約係樓下等 跟住搭MTR返學啦 金日約左好多人返學呀
係調景嶺見到馬仔 佢個樣仲係咁得意呀 XD" 我地係藍田見到衰仔 後尾1齊搭去九龍灣啦
我地1到左就見呀琪啦 跟住等埋粉c同埋衰仔dfd就行返學校 行個條死人樓梯超[支力]
呀琪陪我去買水 之後搵返粉c同呀萍啦 金日換左2樓上堂呀 好鬼死無奈囉..
個中史MISS話我講野大聲過佢 佢自己講野仲大聲過我啦 係到屈我 超無奈呀
見到個死人老虎狗都想死呀 明明俾我地鍾意坐邊就坐 而家將我同呀萍坐係唔鍾意既位到
分明唔俾我地同粉c、呀琪1齊坐啦 咁我地小息咪同老虎狗嘈囉 把鬼火呀 仆街*
仲要話返我添 話得你唔岩咩 唔識做班主任就咪做啦 做隻狗好過啦 我同呀萍嬲過頭咪走囉
點知係學校門口唔見佢 打電話問返佢原來仲係學校既 咁我出左黎第1時間搭MTR返坑口啦
諗返同老虎狗嘈都好興呀 夜晚同傻儀、10子去放狗 係樓下見到SUM 順便叫埋佢去
之後放左陣狗就去左百佳買野食 買完就同10子放狗 而佢地2個就返左屋企啦
10子應成我唔好在喊啦 我都會應成多d理你 放到9點幾就返左屋企啦 跟住同死佬傾電話
傾到12點2就收左線嚕 [死佬.. 你要聽哂我話呀 我話1就1,,冇得話2 愛爆你唷] |