今日我地放假呀,因為今日係聯校畢業典禮呀!我地個Form唔係個個都要去,所以有D人會唔洗返囉!今年鴨仔要做司儀呀!最衰揀唔中我,我冇得去呀!如果唔係一定好好笑ji!到左大約一點左右我就打俾佢la,佢話o岩o岩先搭緊車返學校咋!我打俾佢真係打得合時la,如果唔係佢又聽唔到我電話la!我問佢有冇帶本回憶錄俾我,如果佢真係唔記得拎呀!俾佢激死la!算la,我諗都係整唔成ga la!唉.....