
|
黑??? |
| 2007 年 11 月 3 日 星期六 | ![]() |
我既blog,超混+亂的 可能會睇唔明架,呵 e+講一句,,, 某某某好煩, 長時間問我借e樣果樣 借借借,我死啦 日日都借-- 不過聽講佢買左塗改液 唔洗煩啦,呵呵呵呵 唔知點解... 我覺得我最近勁黑囉 之前lunch果陣講既人 全都在返學校果陣出現晒 之前係ok講我隔離果個又出現 仲要望埋過黎,勁白痴呀 都唔知係咪前世欠左佢架 特務J好聽哦,呵呵 特務J - 蔡依林 尖叫劃破漫長黑夜 香水透露你的方位 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |