| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| 離開了. |
分類: 未分類 |
好耐冇打qz
呢排超級忙碌
別問我是為了甚麽- -
是不可告人的祕密=]
調左位
同charley姐坐- -
仲要'榮升'班長
oh my godness-,-
某次上maths堂
charley姐俾左張心形既紙我
睇完之後
都係果句la
囧'
大嫂同衍傑哥哥已經係發展中國家
衷心祝福佢地=]
而家
上堂好悶lo
成日同charley姐傾計
同duckduck隔空槍戰
好正=)
|
|
|
我呢排都有一個不可告人ge秘密喎XDXD C0mm3n+:D
|
網主回覆
你又有- -? Posted at 2010-02-04 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C0mM3nT`@ @ ha"xdd 班長~ Christine & Frankie~:D
|
|
|
haha''why ge? xdd 咩不可告人ge祕密?0_0 好想知*V* wow@@咁開心? 恭喜恭喜!!!
|
網主回覆
wahaha,
都話不可告人lo
除非你唔係人=] Posted at 2010-02-04 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|