金日4點幾出左去同鴨鴨&喬&陳浩欣
佢地買左好多野,我冇咩點買到
呢種感覺幾好,我番到學同你地講
勁正,陳浩欣話我係大佬,哈哈
8:30番到屋企
完全冇用過自己錢
番屋企個陣,諗左d野
唉........
如果我個次冇去到BBQ
會唔會搞成宜家咁
定係我自己都好鍾意呢種感覺
自從果個有錢仔出現左之後
我變得脾氣暴躁左,貪錢左,煩左,唔開心左,皮笑肉不笑左,沉默左,cheap左
煩到想死