今日9點30出左去食野
番黎既時候,我又見到琴日果個英法令仔
估唔到我地咁有(源),冇計la
番完屋企,1:30再出黎,影相
雲英妹一黎到就講佢係輕鐵到既所見所聞
之後去北江,唔好再怕我,唔係我殺左你
行左陣,都冇咩影到相,因為部相機好樣衰,又話即影即有
之後就去食野,我創既燒賣髮髻,攞黎送俾雲英呀哥
食完再行左陣,就諗住走,突然俾3個不明人士叫停左
係到講神,之後我仲要俾埋個電話,msn佢
雲英都話我kai.因為佢地係錫安教,算,唔聽佢電話
之後去信義會,途中係到影
交完相機係m記hea左陣
再去廁所,見到呀wing個真名
黃雲英=呀wing=雲英雞 1. 嫌尖腥悶嫌三嫌四
2. 口頭話唔愛港女,實際媾唔倒港女
3. 樣衰衰,自己唔掂又要媾靚女
4. 成日成隻狗,冇D主見
5. 自己弱雞就話女仔要求高
6.講黎講去得把口
7.成日話唔敢高攀港女,根本高攀唔起
8.唔識就女仔,自私
9. 女仔叻又唔識欣賞同學習,冇D長進
10. 自己質數低又唔安於現狀,賴蝦mo想食天鵝肉
11. 做野唔經大腦,其實係米冇腦?
12. 講野言之無物,垃圾口
13. 成日多多要求,少少付出,做下義工先啦
14. 成日怨天怨地,又唔識進修upgrade下自己
15.叫佢幫手,慘過挨契弟
16.吹到自己電腦幾咁勁,叫佢修腦完全冇
17. 特別小氣冇風度
18.唔記得阿媽都係香港女人
13.專打拚音,英文差又唔識打中文,仲以為自己好勁
14.講就碩士,事實係食屎
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007073003628
對於網上經常有人惡意批評香港女仔,批評內容咩都有,唔理三七二十一,踩得就踩!
首先我覺得針對(港女)既評語,例如貪錢,冇腦,臭脾氣…跟本全世界既女人,什至男人都係,點解只係針對香港女仔呢?
男既無聊在不停自製網頁惡意批評香港女仔,一 d風度都冇,我覺得真係咁討厭香港女仔既咪唔好溝囉,需唔需要無聊到咁呢?正所謂好男不與女鬥,而家已經係變左好女不與男鬥,其他國家見到香港男仔咁冇風度,女人仲大量過男人,真係掩著咀笑,唱衰人反而影衰哂自己,直情坐著自己腦袋!
一樣米養百樣人,原因可以好多個,最大路既離不開自卑!如果d無聊人再係咁落去,只係識得針對,惡意批評,而又唔自我檢討,男人唔似男人,只會自卑更自卑,香港分分鐘會變左女主外男主內
其實香港男仔一樣多衰野啦,但冇咁既必要香港人唱香港人囉,其實係男係女都有不足既地方 ,大家就下囉,希望港男反省下,be a man啦!
|