其實我好無用,因為我認識的朋友時間不長最長時間的朋友只得一年的時間,至於IVE......我至不過是陪襯物,什至我係,可有可無的廢物,別人鬧我十幾句,我一句都唔敢返抗,為什麼,你不知我的苦處,因為我看見別人跟朋友相處得很好,最回望自己,自己因為人人都是疏遠我,人人的眼光當我似怪物般看待,即使我很主動跟人交朋友也沒有用,所以,唯有用物質來交朋友,來維持朋友關係,是因為我沒有資格同人交朋友,{朋友}一詞,不適合用著我身上,仲有,我是真心同你講:林紫玲小姐,祝你前途更美好.識多啲唔會同你吵架的朋友,我不想同你吵架,請你不要再用保密電話打來騷擾我屋企人。
|