我的公公死after,一路冇上blog,因為太多野要做,
so就連MSN冇心去上lu!意想不到會有咁多留言 ,
太過happy ,唔知say what妤 ! 不過today 有個
classmate 個bag 俾人(do)破左!十分!?!