| «‹ April 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
| 凍返啦.... |
唉.....唔知做咩~
好似病左咁....成身無力~
又嘔....嘔到死~
唔知咩事~

今日都好返d....
天氣報告話呢個星期會凍返....低至9/10度!!
新界仲要低2-3度~

諗起都驚.....凍凍凍
|
| 刊登時間︰2005-12-12 04:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tinyin 於 2005-12-13 11:16 AM 發表:
吓吓...天然報告...
我幾時去報告新聞呀朋友..你太掛住我啦∼
|
網主回覆
呀哈哈!!!
打錯.....

一樣姐...你天文台唻~
有咩你都係第一個知啦!
kaka..... Posted at 2005-12-14 02:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|