| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 25 日 星期二 |
 | |
好累......  |
今日返工都ok呀~
d師姐都幾攪笑...
但係有d就好cool囉~
不理囉!!
因為咁多女仔...一定會有呢d人嫁啦~
當佢地透明~
嘉敏個邊d人都ok~
係世盈個邊差d.....
唔灑唔開心嫁世盈!
唔好理個d人~
唔好棄呀!!知唔知呀!!
加油!
|
| 刊登時間︰2006-04-25 12:01 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tinyin` 於 2006-04-26 01:05 PM 發表:
哈哈~..開心啦...咁好d人......
真係好呀你....辛唔辛苦呀....
|
網主回覆
唔辛苦~
係著鞋著到辛苦~
好難行.....=.=
係呀...我都算好嫁啦~
Posted at 2006-04-27 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|