|
|
| «‹ February 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | |
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
教育營!!!!  |
分類: 未分類 |
今日我好早就比人叫左起身啦!!!!
之後就去咗食飯....(d野勁難食啊)
都唔之d飯係唔係琴日食過果d黎嫁!!!!
之後去左禮堂上堂....
個個廳到上堂就唔想去.....
但去到又幾好玩喎!!!!!
突然落雨....就係因為落雨所以沒得玩野外定向
突然又天晴喎...唉!!!!
之後我就去左游水!!!!
落左水後...就同(ar ray鬥水)
我win成個身位....哈哈!!!
游完水之後勁無聊....
跟著就喺禮堂開個人畢業典禮!!!!
超high呀!!!
^_^
|
|
|
shirley 於 2007-07-03 07:49 PM 發表:
|
|
|
 |