今日12點幾先起身...
我打比波波...
去左芝姐屋企...
波波話幫人剪頭髮...
呂c剪完後到我剪...
嘩...
剪左勁多頭髮...
因為我d頭髮好厚...
haha...
波波都剪得幾架...
不過d頭髮碎左d...
有少少唔係咁中意...
但係搞到芝姐屋企好多頭髮...
真係唔好意思牙...