牙全如果你係>愛我<既話你證明比我睇你係唔係>真心愛我<呀!!!如果你又可以令我對你有feel既話我諗會同你一齊既!!睇下邊日得唔得閒,我同你去搵一個人呀!!
唉∼∼
我同傻仔tim會唔會冇可能呢??唉!!都唔知點,算喇!!睇下傻仔tim會唔會溝我喇∼∼如果牙tim同牙全比係會傻仔tim好d,而傻仔tim同傻濤比我跟本都唔知,但我知冇得比較既!!唉∼點好呀!!我都唔知選擇邊個∼∼我依+為一個人小食煙小飲酒小講粗口!!我為個個人可以話係傻濤同傻仔tim既!!唉但又會令牙全唔開心!!都唔知點做好!!我同傻濤同傻仔tim點解會係電電度可以咁多野傾,但同牙全就好小野傾既!!因我個心唔係係佢個度,係唔係呢??唉∼∼算喇唔理喇!!
|