k仔
不要離我太遠 掉頭望一眼就見
分隔開 過了十米 我便懷念
不要離我太遠 突然離開我視線
這個心 也會被你牽走一片
yan2233
暱稱: +°愛你有罪嗎"
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好驚會出事@@
唉~~依+又鐘意番一個人...
好辛苦∼∼
點解會咁呀!!
《...停電 / . \
文章分類
全部 (39)
唉~~ (5)
未分類 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


牙tim,牙濤,牙全 分類: 未分類

牙全如果你係>愛我<既話你證明比我睇你係唔係>真心愛我<呀!!!如果你又可以令我對你有feel既話我諗會同你一齊既!!睇下邊日得唔得閒,我同你去搵一個人呀!!

唉∼∼

我同傻仔tim會唔會冇可能呢??唉!!都唔知點,算喇!!睇下傻仔tim會唔會溝我喇∼∼如果牙tim同牙全比係會傻仔tim好d,而傻仔tim比我跟本都唔知,但我知冇得比較既!!唉∼點好呀!!我都唔知選擇邊個∼∼我依+為一個人小食煙小飲酒小講粗口!!我為個個人可以話係傻濤傻仔tim既!!唉但又會令牙全唔開心!!都唔知點做好!!我同傻濤傻仔tim點解會係電電度可以咁多野傾,但同牙全就好小野傾既!!因我個心唔係係佢個度,係唔係呢??唉∼∼算喇唔理喇!!






訪客留言 (返回 yan2233 的日誌)


rock19891114 於 2007-01-03 10:20 AM 發表:
算~當我冇問過你呢條問題!
知道自己冇結果~一齊黎都冇用!
話你係八格!點知自己都係!= ="
對吾住~打擾哂!十分抱歉..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對唔住係我既錯!!
 
Posted at 2007-01-03 12:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]