您已經停留了
  

emilie0625 拍攝的 9604_4tg9r3c1a5_2。

LABEE  BLOG
歡迎您喔!!!
yan2752
暱稱: ah欣-*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打lu........
2010-03-30
.3.
終於知道了...
加油..=)
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 593
今日人氣: 0
累積人氣: 3063
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


我可以點做??? 傷心 分類: 未分類

23.10.09

我仲可以信邊個???

我真係好唔開心囉!

我都唔知我又做錯咩???

我地係到剪野,

我只係話:嘩!剪得咁慢嫁,剪左咁耐得果小小炸!

(我d態度系玩玩下咁)

之後ta話:唔洗剪喇,夠喇!

(態度都系玩玩下咁)

之後coolman就走左去洗手間....

果果都叫我地去搵佢,

我同ta平時時都係咁嫁喇,

又唔見我地嬲???

我地玩得仲勁喇!

點解次次我地嬲,

你都唔理我地???

但係你次次嬲就我地個個都走離逗你???

你有冇理過我地ga感受嫁???

次次你正嬲我地,

我地都扮冇事,

但我地真係好唔開心囉!

我真係唔明白,

點解你可以因為咁小ga事而嬲,

而且我只係玩玩下咁講姐,

又唔係好大聲咁講,

你平時對我地ga態度咪仲差,

我地咪又係忍...

朋友之間唔係最重要係包容咩???

你又做唔做到牙???

我地ga辛苦你點都唔會明嫁喇-3-

你只會覺得人地唔好,

唔會睇下自己嫁咩???

心碎---

我而家真係唔知點做好!@@

第一次同TA一齊喊/3\

CMCM=]

發表時間:2009-10-24 08:52 AM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


>_<'' 傷心 分類: 未分類

一個星期d$$就咁比我用曬TT

好慘牙-3-

金日先星期二...

之後點過牙???

愈來愈唔想做prefect喇!

點算?

日日都要咁早返...

做離做咩wooooooooo

但係冇人倍我走....

唉......

cmcmcm=]

發表時間:2009-10-20 02:42 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]