您已經停留了
  

emilie0625 拍攝的 9604_4tg9r3c1a5_2。

LABEE  BLOG
歡迎您喔!!!
yan2752
暱稱: ah欣-*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打lu........
2010-03-30
.3.
終於知道了...
加油..=)
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 593
今日人氣: 11
累積人氣: 3074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


唉....... 傷心 分類: 未分類

點解牙.....我都知錯啦

你地點解都唔可以比

個機會我牙???

唉...我冇心情牙,,,唔寫啦

好煩牙!!!

發表時間:2009-04-16 03:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 分類: 未分類

100問 分類: 未分類

01:)花名- 牙欣                                                                            02:)幾歲- 12

03:)生日-4月24日
04:)有咩家人-姐姐,媽咪, 爸爸

05:)住邊區- 慈雲山
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 朋 友 篇 ` ?
06:)數出5位好朋友- 彤,牙ta,蚊蚊,coolman,珩姐
07:)最囍邊3個- 蚊蚊,牙ta,彤
08:)當你無心情時 ` 會搵邊個 - coolman 09:)當你有難時 ` 邊個會幫你 - coolman 10:)你無左邊個朋友會吾得 - 無左邊個都唔得"
11:)擇友條件系 - 唔會出賣我!會體諒我
12:)佢出賣你時 ` 有d唔開心,不過佢肯改我都會彩反佢ge
13:)有無朋友愛上過你愛的人 - 有'but我唔講係邊個
14:)最囍朋友同你1齊做咩 - 傾心事,玩,shopping,吹水
15:)囍不囍朋友陪著你 - 當然囍啦!

---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 愛 情 篇 ` ?
16:)現在愛的是 - 我d朋友 17:)佢知吾知你愛佢 - 唔知佢知唔知
18:)佢同你依家系咩關系 - 唔知 19:)有表白麻 - 有
20:)你會吾會放棄愛佢 - 唔會 21:)介吾介意自己男/女友打比第2個 - 唔知...
22:)信吾信愛1個人吾洗理由- 信
23:)在拍拖麻- 冇呀!
24:)拍了多久- 都話冇咯
25:)易呷醋麻- 我話俾你聽呀"好容易!所以第時我有男朋友,唔好同我爭喲!

---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 學 校 篇 ` ?
26:)讀邊間- 聖man德書院 27:)讀邊班- 1b
28:)你個班有幾多人 - 有40人lor
29:)男定女較多 - 梗係男啦"我都想女多呀!
30:)班主任系- miss唐
31:)最囍邊個老師 - 唔知                                                                                                                                                                                                                                                                           32:)最想打邊個老師 - 呢d野...點講得出口呀?到時俾人報串咁點?
33:)最囍邊科 -中文                                                                                                                                                                                                                                                                                    34:)在班上地位是 - 冇     
                                                                                                                                                                                                                                                                                ---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 雜 類 篇 ` ?
35:)最想邊個打比你 - fd
36:)身邊有無人驚行雷- 大把"呢d咁糗既事都講?                                                                                                                                                                                                                                    37:)行雷時`佢會吾會搵你 - -邊個佢?
38:)鐘意食咩水果 -"橙"apple-)                                                                                                                                                                                                                                                                  39:)鐘意咩節日 - 新年耶
40:)認吾認同至死不瑜既愛 - 認同...掛
41:)認為自己夠吾夠高 - 唔夠,過160我就覺得ok"
42:)囍出街還是讀書- 我like同人地msn多d
43:)你心中最記得既日子系邊日- 我的生日
44:)個日有咩意義- 作死呀你!我生日問我有d咩意義?
45:)會吾會種花 - 會...掛!!

---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 選 擇 題 ` ? * 2選1 *
46:)電話vs SMS- SMS"好玩人人愛嘛
47:)Msn vs ICQ- msn啦!仲洗講,icq out曬啦!
48:)情人vs朋友 -我唔係重色輕友個,
49:)學校vs屋企 - 差唔多
50:)媽媽vs爸爸 - 媽媽
51:)打波vs跳舞 - 打波
52:)關楚耀vs譚詠麟 - 關楚耀吸毒bor!
53:)陳奕迅vs李克勤- 樣衰"唔令仔
54:)容祖兒vs何韻詩 - Joey啦!
55:)TwIns vs SHE - ;S.H.E

---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 無 聊 篇 ` ?
56:)鐘吾鐘意同陽光玩遊戲 - ok啦
57:)今日飲左未 - - NO
58:)是搞GAG 1份子麻 - 唔知                                                                 59:)囍講笑哄你的朋友還是愛人 - 朋友                                                             60:)會吾會傻到對住空氣鬧 - 唔會
61:)見到小昆蟲會點 - 唔知                                                                  62:)屋企賓賓系吾系得成 - 我的home好poor,冇錢請賓賓
63:)屋企系吾系用金寶綠水 -係                                                                 64:)認吾認同香港始終有你 - 唔認同,有我既話,我瓜左係5係全香港既人都黎拜我先?
65:)鐘吾鐘意KERORO - ok啦!

---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 綜 合 篇 ` ?
66:)同依家愛人最有回憶既地方系- 無愛人
67:)訓訓下教會吾會有人打比你 - 唔會
68:)如你有..你把聲會好似咩野 - 咩叫我有?
69:)細個個陣可愛麻 - 唔係可愛"係得意"
70:)依家系吾系1腳踏2船 - 唔係,無愛人
71:)你愛你依家既愛人麻 - 無愛人
72:)對你愛人有承諾麻 - 冇愛人
73:)最重要既承諾系咩野 -無愛人                                                                74:)有試過介手麻 - 有                                                                      75:)最愛你依家既愛人麻 -都無愛人                                                               76:)跟現在的愛人分過手麻- 都冇拍拖"點分手
77:)原因是 - /////////
78:)對你的情人有心淡過的時候麻 -無愛人牙                                                               79:)傾得心事既朋友多吾多 -唔知"
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 傻既人太多,好難講
81:)朋友對你重要麻- supper重要
82:)現在有什麼歌可以表達你心聲 -  過山車
83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要) - 無愛人                                                           84:)想同朋友講咩野(好長都吾緊要) - sorry                                                         85:)最多可以食幾多碗飯 - 睇下我肚5肚餓
86:)多吾多澡涼- 我冇潔癖bor
87:)有無比現在的情人叫過你澡涼 -無愛人                                                           88:)認為自己幾多歲買到DREAM HOUSE - 幾碎都ok
89:)現在既情人系吾系你真愛- 無愛人                                                               90:)現在第2個人囍歡你麻- 咩呀?唔明
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 完 結 篇 ` ?
91:)就泥做完`累麻- 好累
92:)最後問你1次`你會愛你現在既情人1314麻-無love ge人牙                                                           93:)邊個叫你做LI個100問- 我得閑無聊搵野搞,唔得咩?
94:)最想比邊個睇到你篇100問- 邊個我都歡迎"
95:)系吾系做完運動泥- ...無奈呢
96:)系吾系比人嬲緊你- yes
97:)原因系- 我變左...                                                                               98:)尾3戈題喇*開心麻- 面冇表情
99:)今日幾多號- 15號!
100:)完成喇*最想多謝邊個- 我自己一個人係到努力,唔多謝我自己我點對得住我阿ma呀?

 

發表時間:2009-04-15 02:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]