我愛看是你.....你要知道牙..老公我愛你...>口<forever love...^^
<只怕天給抹掉 驟去驟來>
<一直在乎誰做我未來>
<才後悔一切的慷慨>^^哈哈..我愛..
2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


5happy............ 分類: 未分類

好賤牙你...問你借野你又話得..e+又話5得...你知5得又要話得...

5好係到扮野啦..5得又要話得.....你5係大曬架....5借咪5借囉....

你咪又係同個個人1樣..咪又係咁..仲好2 c話人...人話你都味到你話佢啦

我冇話你喎..我只係打d我5happy既日記...我冇話你牙..但係有d人想做個個人姐..

咁又係既..你e+點會知道我心有邊個姐....我心有邊個咁又點牙....

我只係知道....個個人都係其他人到講邊個邊個既5好野架啦...你2為我5知牙..

知都5屎係咁講架....講左咁又點牙...咁叫5叫做你知我心想咩呢....如果你真係知道既話....你e+會知道5係

e件是牙....如果你5係怕又做咩上來睇姐....你e+又知道我出面有冇仔既...牙so都5知你會知..

我又冇打你個name...我只係打我d 5happy既野...屎5屎同你講左先打牙...我冇扮可憐...如果可憐既話都5會係學校啦...

e到係我日記囉..又5係你日記....我打咩咁又點牙...你係5係要做個個人牙...我係賤架啦..好過有d人賤5起...

佢地5中2咁又點姐..你咪又係....我5信個個都中2你囉....你5怕又做咩上來串我姐....你都會係你日記打d 5happy既野啦...

今日打到e到如果你要串我咪串囉..但係我知道你串我係因為係你怕姐...你串咪串囉....你串到我咁又點姐....e+邊個5會講人5好既野姐...個個都係小人...我都係小人..我都會講人5好野....你5會架....你講過都做5到啦....你真係知道我個心想緊d咩野..咁你5好做人....人5會真正知道人個心想咩架.....咁又係既....屎咩(佢)姐係你就係你啦...得你1個係日記到串我姐.....

我問人借野..佢講過話借點知又話5借..e+仲要上來串我...我知你係邊個...屎咩(佢)..(你)咪得囉....怕比人知牙...

我係架啦我係冇牙...咁又點牙..但係我e+有牙....但係我冇問人借喎...咁又係既...人地好中2上去人既日記串人既...

咁怕比人知道就5好上來串人啦....我知你都好得..因為怕比人知道牙ma.....要好似help人咁打個可....

係就5好叫人串我啦自己串我啦...如果你真係叫人串我你咪又係扮可憐.........講得有冇錯先...

我5想同你串..串左咁又點牙......左我時間姐....你要串咪串囉..左住係你自己時間.........

我(知)住我之前男友囉...我又冇打比佢..又冇叫佢出`..又點叫(知)牙....仲好2 c話知我想咩...

你有冇借過人野牙..我5信你冇..有人同過我講牙...講5講出來好呢...






訪客留言 (返回 yan3142007 的日誌)


劉劉劉 於 2007-11-02 06:59 PM 發表:
生日快樂bobo....唔洗講野啦....你淋住去邊嫁....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



浩杰 於 2007-11-02 01:06 PM 發表:
生日快樂@@傻欣wakakaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



杰仔 於 2007-10-18 11:20 PM 發表:
賤格賤出新意思,扮笑扮喊還扮痴,奸到出汁,奸到起角
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



公仔*v* 於 2007-10-18 10:03 PM 發表:
個撚個都唔上黎係因為佢識親果d都出黎浦架囉,邊撚度有時間上黎丫!?剩係有時間搵佢見佢架咋"佢冇指名道姓屌鳩你都好撚鳩俾面你個系樣囉,廢撚事你整起個系樣嚇鳩親佢d fds丫,on鳩系..大把人大過你都低b過你啦,我第1個係囉,你夠薑咪嘈鳩我囉,我驚鳩你俾人通輯到連學都唔撚使返囉..佢想單拖出黎同你嘈都唔得啦,佢咁q多人撐,我驚你淆青囉..連中文文法都搞唔撚掂就收系口啦..而家超多人聽完佢講,個個都好撚想搵個枕頭笠鳩你沈豬籠丫!!你都賤5起囉,夠賤就唔會連日記都唔撚鳩夠膽俾佢啦*我地超夠賤先俾你係佢日記度鳩up下咋,我地串你唔會可憐你囉,我地驚屌你屌到撚爆..講完你都唔覺你出名先超勁囉,,你超柒囉.點扮可憐都無人show果下先跌落屎坑囉,,我地屌到你系咁撚樣咪俾面欣姐囉,有料屌鳩你呢d無料既柒頭,人地話人賤都同你無關啦!人地話中2咩!?我話你中2屎5好話你食過屎,不過算啦,你俾人餵屎果時我地都5知啦!你當面話佢就唔會係人地日記嘈啦!finally,呢場交係你條系婆打咁撚大段野走去撩鳩欣姐d fd屌鳩你,你個系好撚痕丫!?you are born of the shit!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



杰仔 於 2007-10-17 07:37 PM 發表:
冇人上黎呢d先係叫無價寶,唔通學你個含撚嘴大眾雞咁樣週圍擺尾引男仔咩,可惜,根本冇男仔望你,算啦,你都係係你屋企屙完尿照番自己個柒樣,如果有個男仔對住你扯得到果d已經算係奇蹟架啦-.-唔撚柒該你,快d上黎串我-.-或者真人出黎都得架-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



杰仔 於 2007-10-17 06:43 PM 發表:
plz do not put all the responsibility on me<--文法錯哂,好心你就學好d英文先串人啦-.-單拖?,我可以代表佢同你嘈架@@",係日記串冇乜用啵,不如出黎串啦-.-,不過睇你班人都係聲大大無貨賣,英文字都唔識個,Dont Push To Me-.-笑大人個口啦,講啦 地方比你揀 想係邊度嘈??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



☆↘琳琳↖☆ 於 2007-10-17 06:12 PM 發表:
就算佢打出黎都唔係話你姐..
佢又冇話個個人係你..
你憑咩可以話佢係自己日記到串你牙..
個日記係佢既..佢中意打咩就咩架啦..
佢打咩都唔關你事啦..
佢又冇指名"杜"姓話你..
你又知佢係話你,莫非你係佢心入面既一條蟲..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



☆↘小琳琳↖☆ 於 2007-10-17 06:12 PM 發表:
就算佢打出黎都唔係話你姐..
佢又冇話個個人係你..
你憑咩可以話佢係自己日記到串你牙..
個日記係佢既..佢中意打咩就咩架啦..
佢打咩都唔關你事啦..
佢又冇指名"杜"姓話你..
你又知佢係話你,莫非你係佢心入面既一條蟲..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



人1個 於 2007-10-17 06:02 PM 發表:
我搵人上黎甘下我串你都系因為可憐你冇咩人黎`
甘我又冇指名道姓系話你W0R`
吾好對號入座啦姐姐`
明明大過我都要系到扮低b!!
甘又系Ge,,如果你夠我串就吾會只系系日記到打出黎啦`
系就自己單拖出黎同我嘈啦!!`
你有冇傑系你Ge事,,,吾洗同我或者任何1個人講,,,就算你講都冇人想聽`
拜託你吾好甘自大啦!!`
我賤吾起?!`
我點解要因為我冇借到對鞋俾你而話我自己賤牙?`
你要認你自己賤我吾會阻你的!`
我搵人黎串你完全系因為可憐你`
今日我同佢Ge話題完全系包圍住你`
你甘話1話我賤就系我班FD面前出晒名`
你系得Ge!!`
仲有牙,,,我搵人上黎串你,,我洗扮可憐咩?!`
理直氣壯Ge系我,,,我吾借野俾你系道理,,,借俾你系人情`
吾好講到我好似1定要借俾你甘!!`
仲有,,,我吾介意有D人吾中意我`
佢吾中意系佢Ge事,,,與我冇關`
仲有,,冇錢吾好學人用名牌!!`
連自己最中意Ge名牌名點串都吾知,,,學咩人中意牙?!`
仲有牙!!!`
我吾會系日記到話人賤!!`
我只會當面話佢`
而且,,我日記Ge野系開心野!!`
吾開心Ge野我吾會記低!!`
最後,,,呢場交系你撩起Ge!!`
吾該吾好將所有責任推系我身上!!`
plz do not put all the responsibility on me`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





yan3142007
暱稱: ><傻妹~.~囡囡欣>w<
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日冇野做...
今日悶悶既我...想到你...
冇咩做...
今日係我生日牙..
聽日就係我生日啦..好...
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
aesopr26924
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 90
今日人氣: 1
累積人氣: 2215
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed