|
|
去旅行去旅行去旅行 > _ <
咁多人等車 唉 又遲到 ~_~
自己一個果時又開始亂諗野
係油塘轉站果時
又諗返起你講過GE野
" 傻婆 準備衝向對面呀 "
然後你就會拖住我隻手
不過 e d場面 以後再唔會出現了
去到西灣河啦 =]
同蔡WINGWING佢地去先
坐車 坐左一陣就到lu
YOYOYO 沙灘 龜背灣 我黎啦 !
之後 就等佢地黎
整金菇 =] =] =]
整整下佢地話見到amy
w0w 佢地終於黎啦
愛美 敏滴 我好掛住你地 > _ <
之後就起爐 隔離組真係打邊爐 :o
老老實實 佢地去另一面打 中間條路 真係搞到佢地與世隔絕咁 - _ - ...
我地一個爐for bbq 一個for韓燒
肥牛 > _ <
燒左陣 d人出晒去玩 留左d野 卓sir話唔好浪費
結果燒晒佢先玩game 遲左好多先玩 / __________ \
一開波玩兩軍對侍
玩到得返情侶檔
laugh了 你地班友係未夾埋架 - _ -
之後有round得返卓sir一個 正 !
玩左陣 就玩糖痴豆
ailu好爆 跑出去個沙灘度再跑返入黎
嘉鍵哥辛苦晒 > _ <
跟住玩 森林大火
係咁松鼠 > _ <
入左去希哥 + 肥燊度
頂你地 - _ -
" 點解有隻melody走左入黎 "
笑死我 唔比咩 / _________ \
哈哈哈哈哈 =D
之後見到你同佢做樹 > _ <
你自己話第一次仲係度 e+比左佢lu 笑死我 > x <
轉game時間 同希哥玩yo 佢又輸 !
" 出到黎都要玩yo "
吹咩吹咩 唔得咩 / _____ \
跟住最後一個game 數字球
全場無玩過
玩黎玩去都係幾個number ~_~
都好ge 唔駛輸
最後嘉鍵哥輸左 用沙活埋 > _ <
跟住大合照 XD
嘉鍵哥 你個pose 笑死我地 > x <
之後換返鞋
走左去搵佢影相
好衰lo 唔同我影
唉 好唔開心
都係你好d > _ < !
之後就出返去lu
勁好笑 卓sir同我地一齊衝馬路 !!
之後返去西灣河
等婉 之後去左九龍灣
唉 好唔開心 走左去玩冒險樂園
跟住就返屋企lu
_________________________________________________
親愛的 我真的很想你
我一閉上眼 腦海裡 就呈現出我們之間出現過的畫面
我很久很久沒聽你的聲音
很久沒聽你說 " 傻婆 "
你會回頭嗎
我一直都在等待你 你知道嗎
最近 我常常也找你聊天
也常常留意著你
我是不是讓你感到煩擾
我也不知道 自己在想什麼
但是 如果不是有你在我身邊
說笑讓我別想他 打你發洩卻不還手
哭了嘗試安慰我 當我決定找他為我打氣
沒有你 這段時間 我也不知道會怎樣
跟你一起 總是很開心的
可能 這一切只是朋友的關心而已
嗯 我不會的 我明白這是好感
我知道 我最愛的是你 對嗎
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | ... | 384 | »
|