|
|
今日係呀仔畢業ge大日子 =]
身為呀媽緊係返去睇佢啦 XD
同婉兩個返
最衰岐岐唔黎 / _ \
老老實實 你係人地呀哥黎架
畢業禮一生人一次 都唔支持下柏濠
我真係懷疑你地係未兩兄弟 \ _ /
返到去秀天
丫 !!!! 羅老師呀 =]
好開心呀 =D 原來羅老師年年都會返黎 =]
之後就上左去lu
等開始 我地高速搜尋柏濠 ! _ !
搵到lu XD
開始啦 唱校歌
我已經有三年無唱過校歌
唔知點解 有d想喊 / _ \
打後果d全部都好悶
我同婉係咁影柏濠 XD
最好笑ge係 - _ -
畢業生向家長鞠躬果時
我影唔切佢
我同婉叫左一聲出黎 - _ -
好樣衰 / _ \
授憑果時 等柏濠上台 準備影相
頌茵我都有影 XD
你情敵我都有影 =D
岐岐話
" 睇死劉柏濠無獎拎 "
你好衰呀 / 口 \
睇表演
under the sea
笑左好耐 - _ -
跟住到重點 畢業生心聲
我突然間諗返起我地6A畢業果時
之後睇畢業生六年來d相 見到樂主任
突然間喊左出黎
我地畢業果時 我都有喊出黎
好掛住果陣時 / _ \
之後叫家長離開果時
我地去左前面搵羅老師
一邊吹水一邊等柏濠走
之後佢行到黎果時
我地一路叫佢 一路影佢相
個衰仔 搵佢個fd擋住 / _ \
" 劉柏濠 你有fans呀 ! "
哈哈哈 你d fd好好笑呀 XD
之後同羅老師落去
羅老師同d舊老師吹水影相
我地落去食野先 XD
之後 搵柏濠影相 =]
條友仔走佬 我地搵頌茵 ! _ !
嘿嘿 出奇地佢又認得我地wo
估唔到 / _ \
我地係咁跑 勁好笑 XD
柏濠個fd好得意 XD
最後我地捉左左佢影相 +_+
之後就返屋企換衫
返學校揀科
要回復心情啊 / _ \
我真係好驚揀唔到
返到去行左陣 就上hall
入到去搵孔sir拎張選科表
揀到BAFS =]
但係佢話我可能揀唔到phy同va
同愛美 潘大姊 敏滴 坐
佢地個個都高banding過我 / _ \
眼見住 va一個又一個位比人揀左
我真係好驚呀
等到banding 7果時
你最後都係無打電話比我
我真係好想你陪住我揀科
sms你又唔回比我
你知唔知 你無打電話比我
我真係真係好失望呀
我由banding 1等到banding 7
你都係無打電話比我
我真係好傷心呀
你究竟明唔明我果時ge心情呀
算啦 你都唔會明白架啦
見孔sir同frances佢地傾緊
我又上去先
孔sir 我真係好驚揀唔到呀 / _ \
到banding 8啦
孔sir陪住我地幾個一齊入去
坐住係第五個位度
雖然係前面 但我都好驚揀唔到
va得返十三個位 隔離房仲未揀完
我真係真係好驚揀唔到呀
白痴 愈諗愈想喊
頭十個入去隔離房先
孔sir陪住我入去揀
佢仲要坐埋係我隔離陪住我
" 得啦 你揀到e兩科啦 "
我唔知點解好想喊 真係喊左出黎
孔sir仲要陪埋我去老師果度入揀左咩科
d老師話孔sir係爸爸 XD
佢地又問我做咩喊
我驚揀唔到姐 / _ \
孔sir仲話
" 傻女 揀到仲喊 唔好再喊啦 下年比心機讀呀 "
好開心呀 孔sir仲要陪其他
所以唔陪埋我去確認
孔sir 多謝你陪住我揀科
睇住隔離班老師都好似無咩陪住自己班d人揀
但係你 無論邊一個banding都好
你都會陪住我地揀完
我真係好感動
你同miss yan 真係好關心我地班
有你地做我地班今年ge班主任 真係好 =]
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | ... | 384 | »
|