|
|
今日要去聯運第二日
我又遲到 .
婉無等我 / _ \
程程等埋我 太感動
婉話未上車 叫我地join佢
但問題係 上唔到我同程程
之後我地轉搭地鐵 ;D
今年遲左 睇唔到柴灣朝早個景 / _ \
死啦 咁多人 唔知搭唔搭到小巴過去
超掂 一黎就來四架車 勁快到我地lo XD
去到都係八點 無遲到 safe / _ \
見到nasa 問佢點點名
佢係到set緊髮 .
之後是但坐個位算數
點名又要跟班
之後比調位 上去同佢地坐 =]
好悶呀 / _ \
lunch果時竟然見到文梓 ;D
我都話架啦 e d未緣份lo XD
之後又開始賽事
隔離彩天好high - _ -
勁有氣勢
問題係 佢地個口號好好笑 XD
跟住同佢地一齊玩人浪
超high XD
跟住變左盟友 ;D
st jo 果邊同彩天鞠躬
之後我地又來
笑死 成班一齊鞠躬 XD
今年好high 比上次high左勁多 / _ \
但係閉幕閉左成個鐘 ~_~
5點幾先走 ;D
終於放假啦 / _ \
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | ... | 384 | »
|