|
|
今日係朱朱生日呀!!!
生日快樂唷!!!!!
中文 x2
同walter哥吹水= =+
maths x2
設計緊本記事本封面XD
好大雨呀..."同我ge心情一樣...
小息果時
潘大姊同我講 昨日問了ziv有沒有討厭我
ziv話 " 無討厭 , 但唔代表我鐘意佢 "
聽完之後有點失落 ...奇怪啦...?我怎會失落...?
我不是預計得到了嗎...?
eng x2
唔知點解 e+好鐘意上英文
miss chan有陣時講下笑咁
唔錯呀 d人搞爛gag佢都唔鬧
仲笑埋1份XD
lunch果時 同朱朱佢慶祝生日XD
amy整個蛋糕好正呀>~<b 好想再食呀~!!!
朱朱收到ge禮物 : 豬豬相架 , 豬豬音樂盒 , 面包超人ge洗手液器皿
ih x2
最後一堂...
完埋最後一個補課...
咁就完左中一啦...
好唔捨得1D...
好唔捨得呀中 , 呀ying , junkie , 呀湯 , amy , 朱朱 , 潘大姊 , 紅姐 , 呀思 , tenya , 呀lui , 女班長
jimmy , ken , dicky , 高佬 , 勤少 , raymond , 師兄 , 呀撻 , b爺 , walter哥
其實 我最唔捨得ge人 就係ziv ... 我愛你呀...
無乜人果時 我抱住junkie喊 我真係好唔捨得ziv呀>口<
果時又無乜人 我真係想好大聲講出黎呀
junkie又叫我係e個時間表白
但我不是已經死心了嗎...?
為什麼又要這樣 ?
最後也是要為你而哭
好啦 我不愛你啦
不愛你...啦
我已經對你死心了...
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | ... | 384 | »
|