|
|
呵呵~今日終於死番出黎la~
先post上星期日的經歷XD
----------------------------
2007-12-23
早上6點8先起身呀=口=!電話無響
唉~婉佢地走晒
我用極速的時間搞掂= =+
7點3出門口~去打的
呼呼~7點半到達目的地XD
落雨呢~不過都要照去- 3 -
一去到唔駛行山~正- -不過一陣都要行= 3 =
今次在粉嶺set營= =總覺得很細OTL
呀sir話唔set營住,先去行山
嘩~好辛苦呀~行到上去山火暸望台見到41 d人
見到個水塘好靚呀XD
途中影左好多相XD
返營開餐~呵呵~
我地食肥牛,但係d飯- -生ge~
算了吧XD
之後要去玩野外定向
又要同41分別XD
呀SIR話走錯路會去左大陸XD
b爺超厲害耶~帶我地行快路~我地一直領先XD
走到山上最高峰,呀sir叫大家影相XD
好清楚聽到d輸電聲~
就黎行到電纜架
見到41
佢地話有人被電纜架d電電到OTL怕怕耶XD
呀sir話要用30秒路過去- -
過左一個又要話多過= 3 =
安全到達XD
之後又返營開飯
今餐食烏冬~正
食完就去開p--天才表演OTL
成班都唔係做的- -我地等洗廁所- -"
41第2隊表演,我地last one= 3 =
好彩唔駛洗廁所>v<v
但要10點半訓,訓唔到洗廁所please~
我最早訓= w =太累了~
----------------------------------------------
2007-12-24
凌晨3點幾,聽到好噪,原來第一排全部d人浸晒= =
我地個營開始浸la= 3 =
我地e+搞到好似走難XD
凌晨5點幾出黎開p
比第3排d人話我地成班好噪= =
那當然la~你地都無事
6點幾去左廁所果面set髮,見到jason佢地係到開p= =
原來男仔仲慘過我地- -
佢地11點已經開始浸
辛苦晒XD
打電話比呀哥話我水浸
佢又叫我找madom= 3 =
唉~件衫濕晒
一個字"凍"
好凍呀~那一刻好想你呀~只想你抱我= 3 =不過無可能,你入唔到順天= 3 =
7點幾madom叫我地拆營同拾野
佢地call緊車- -
係時候用一用名句
唔駛急~最緊要"快"XD
上到車訓覺- -
累- 3 -
之後call呀媽早餐預我XD
下午岐叫我落去玩= =
唔多想= 3 =
平安夜又自己過- 3 -
訓la= =
|
|
|
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say
« | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | ... | 384 | »
|