今日有野做 今日打算去銅鑼灣嫁 但係冇人倍好悶家媽 咪冇去lo 後來搵左好多人 佢地都唔悶 我係未真係緊唔歡迎
今日有野做
今日打算去銅鑼灣嫁
但係冇人倍好悶家媽
咪冇去lo
後來搵左好多人
佢地都唔悶
我係未真係緊唔歡迎
刊登時間︰2005-10-15 07:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]