今日都幾好呀 但係我真係不能容忍 我後面個兩個 成日串我 好想再調位呀 唉~~ 都唔知之後d日子點過
今日都幾好呀
但係我真係不能容忍
我後面個兩個
成日串我
好想再調位呀
唉~~
都唔知之後d日子點過
刊登時間︰2006-03-21 05:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]