今日好開心呀 我去左銅鑼灣影相相 好令令呀 下面有我地影既一小部分 睇下啦 真係好令令嫁
今日好開心呀
我去左銅鑼灣影相相
好令令呀
下面有我地影既一小部分
睇下啦
真係好令令嫁
刊登時間︰2006-06-28 07:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]