| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
| 2006 年 7 月 18 日 星期二 |
| |
0712*至到0718*  |
|
真係唔好意思呀!!!
成一個星期都冇打日記
等我燃下我記得幾多先
我記得幾多就打幾多啦
0712*
今日係去camp既大日子
着便服背著個背囊好鬼怪
嫻都係緊咪緊lo
去左m記成左小小野
再去左百佳買d野食
返到學校..
見到好多人呀
我同呀爸.朱朱等人一組
叫做「海星組」
個日真係好熱呀
玩左拋紙巾、拋水(蛋)、(之)蛛網
拋水(蛋)玩得好差
個晚玩得好晚
衛理四婆婆開p
我咪一齊lo
重同同房既人講人壞話
0713*
今日跳碼頭
好驚驚呀
但係死就死啦
返左去洗左個頭
係下午係好慘既時候
我到行左成個買森林
又爬左d好驚驚既唔知點講既野
個日好眼訓
好早訓左
0714*
今日係camp既最後一日
食完早餐
好多人都話肚痛
但係我冇事lo
重令左個冠軍
就係緊返到家
個個到話我黑1左好多呀
其實我都覺覺地
0715*-0718*
依幾日都係家
唔係就去還漫畫lo

ps:我係咪好叻呢
緊快就打完啦
卡..卡..
   
|
|
刊登時間︰2006-07-18 06:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
swst 於 2006-07-19 11:51 AM 發表:
陳凱歌` 你已經被點喇 ●v●*請到 SWST` BLOG觀看詳情 [By 小燕]
|
|
|
女高音...= ='''
你都係啊... 要去我個blog..留cm...= ='''我都唔.想..
|
|
|
王 子 -V- 於 2006-07-19 12:29 AM 發表:
陳凱歌小姐` 你已經被我點中左喇 *V* 請到 SWST` BLOG觀看詳情 [ 被逼既 -3-` SOR ]
|
|